Klik - her eller under teksten for at komme videre!
Filoverførsler med  WeTransfer.

Fra november 2024 skal alle brugere, der sender overførsler via WeTransfer, have en konto. Denne ændring øger sikkerheden, sikrer bedre styring af dine overførsler og er i overensstemmelse med vores forpligtelse til at levere en problemfri brugeroplevelse.
Her kan du se, hvorfor du muligvis har modtaget en e-mail om, at en konto er ved at blive oprettet, og hvad du skal gøre, hvis du har spørgsmål eller bekymringer.

Hvorfor blev der oprettet en konto?

Når du sender en overførsel, oprettes der automatisk en konto ved hjælp af den e-mailadresse, du angav under overførselsprocessen. Det betyder, at:

Havde du ikke tænkt dig at oprette en konto?

Hvis du har modtaget en e-mail, der bekræfter, at en konto er blevet oprettet, men du ikke har tilmeldt dig en, skal du ikke bekymre dig! Dette sker, fordi kontooprettelse nu er en standarddel af afsendelse af overførsler. Du kan følge trinnene i denne artikel for at slette din konto

Hvad skal jeg gøre for at sende en overførsel fra nu af, hvis jeg ikke er logget ind?

Her kan du finde alle de trin, du skal følge for at sende dine filer, når du ikke er logget ind på en eksisterende konto.

  1. Indtast din e-mailadresse, og upload dine filer.

  2. Du bliver bedt om at bekræfte din e-mailadresse ved at få en bekræftelseskode sendt til den e-mailadresse, du har angivet.

  3. Tjek din indbakke: Du bør finde en e-mail fra WeTransfer med en bekræftelseskode.

  4. Gå tilbage til WeTransfer og indsæt bekræftelseskoden.

  5. Klik på Bekræft og send.

    1. Hvis du ikke har en WeTransfer-konto, oprettes der en gratis konto efter bekræftelse af adressen.

    2. Hvis du allerede har en WeTransfer-konto knyttet til den e-mailadresse, du har indtastet, bliver du logget ind på din konto.

  6. Hvis du vælger e-mailoverførselsmuligheden, vil din overførsel blive sendt til din(e) modtager(e). Hvis du vælger muligheden for overførsel af link, får du dit overførselslink.

Sådan ser det ud!